بهترین انواع سیلندر قفل

بهترین انواع سیلندر قفل

بهترین انواع سیلندر قفل

قفل های سیلندر یورو که به عنوان قفل بشکه ای، قفل سیلندر پروفیلی یا سیلندر پین نیز شناخته می شوند، یک پروفیل قفلی محبوب در دنیا هستند که انواع آن مناسب برای استفاده داخلی و خارجی است. قابلیت تعویض آنها بدون برداشتن سایر اتصالات یکی از دلایل اصلی فراگیر بودن آنها به دلیل ساده و آسان بودن آنهاست. در نتیجه، سیلندر های یورو را در اکثر املاک خانگی و تجاری خواهید یافت.

ما با پوشش انواع مختلف سیلندر های یورو بهترین انواع سیلندر قفل را به شما معرفی می کنیم.

قفل های دو سیلندر: دارای یک استوانه کلید در دو طرف در هستند. این بدان معنی است که می توان از یک کلید برای قفل و باز کردن درب از هر طرف استفاده کرد. این فرمت قفل معمولاً برای در هایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند، مانند در های جلو یا عقب استفاده می شود. در صورتی که یک سارق شیشه درب شما را بشکند، باز هم برای باز کردن قفل در به کلید نیاز دارند

قفلهای چرخشی کامل با انگشت شست: یک گزینه ترکیبی هستند که مزایای قفل چرخشی شست را در یک سیلندر و قفل کلیدی در دیگری را ارائه می‌دهند. استفاده از این قفل ها آسان است قفل چرخشی به این معنی است که می توانید بدون استفاده از کلید درب خود را به صورت داخلی قفل کنید. ممکن است از اینها در درهایی استفاده کنید که نیاز به امنیت از بیرون دارند، اما یک وسیله فرار اضطراری از داخل است، یعنی در های آپارتمانی که مقررات آتش نشانی در آن ها تصریح می کند که درها باید به راحتی از داخل و بدون کلید باز شوند.

قفل های سیلندر نیم یورویی: برای در هایی که فقط از یک طرف نیاز به دسترسی کلید دار دارند، عالی هستند. این قفل ها معمولاً برای دسترسی کلیدی از بیرون به عنوان مثال در درب های گاراژ استفاده می شوند.

سیلندر یورو با نیم چرخش انگشت شست: خروج سریع و بدون کلید را امکان پذیر می کند و فقط از یک طرف قفل می کند. این قفل ها می توانند برای سناریو هایی که در آن کلید نامناسب در نظر گرفته می شود مفید باشد. آنها همچنین ممکن است به دلایل حفظ حریم خصوصی استفاده شوند، به عنوان مثال در حمام.

کلید سازی شاه کلید به بهترین شکل خدمات تعمیر و نصب انواع قفل را به شما ارائه می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *