راهنمای خرید گاو صندوق

راهنمای خرید گاو صندوق

1 – مرحله اول راهنمای خرید گاوصندوق
ساده ترین و عمومی ترین دسته بندی گاوصندوق ها بر اساس کاربرد محصول است که شامل گاوصندوق خانگی، اداری یا فروشگاهی می شود.شما در مرحله اول راهنمای خرید گاوصندوق باید تعیین کنید برای چه محیط و کسب و کاری قصد خرید گاوصندوق دارید. قطعا ویژگی های گاوصندوق مورد نیاز برای یک فروشگاه موبایل یا صرافی با یک گاوصندوق خانگی متفاوت است. در واقع مرحله اول، انتخاب گاوصندوق خانگی یا اداری است.
نکته : گاوصندوق و سیف باکس را اشتباه نگیرید
نوع دیگری از محصولات تحت عنوان سیف باکس وجود دارد که عموما با گاوصندوق اشتباه گرفته می شود. در توضیح تفاوت این دو محصول یک مثال ساده می زنیم. سیف باکس مانند یک قلک رمز دار است. امنیت در برابر سرقت یک گاوصندوق و سیف باکس به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. شما عموما سیف باکس را در هتل ها مشاهده می کنید، هتلداران برای تامین آرامش مسافران خود در هر اتاق از سیف باکس استفاده می کنند تا افراد مدارکی همچون پاسپورت، شناسنامه و دفترچه بیمه خود را در زمان خروج از هتل در آن ها قرار داده و نگرانی از بابت مدارک نداشته باشند. از سیف باکس ها در منازل نیز استفاده می شود اما توجه داشته باشید یک سیف باکس به هیچ عنوان مناسب نگهداری طلا و پول شما نیست. در حال حاضر در این بخش از راهنمای خرید گاوصندوق متوجه شدیم که در چه شرایطی باید دنبال سیف باکس باشیم.
2 – انتخاب سایز گاوصندوق، مرحله دوم راهنمای خرید گاوصندوق
انتخاب ابعاد گاوصندوق به دو پارامتر بستگی دارد، یکی اقلامی که قرار است در گاوصندوق نگهداری شود و مورد دوم محیطی که برای نگهداری محصول در نظر دارید.در این شرایط بهتر است اول لیستی از اقلامی که قرار است در گاوصندوق نگهداری کنید بنویسید. این کار شاید ابتدایی به نظر برسد اما در پروسه انتخاب گاوصندوق خیلی به شما کمک خواهد کرد. از انتخاب سایز گاوصندوق تا درجه امنیتی که مناسب شماست. در این مرحله از انتخاب گاوصندوق می توانید اقلامی که قرار است در گاوصندوق نگهداری کنید روی هم قرار بدهید تا حدود ابعادی که احتیاج دارید را بدست بیاورید. فراموش نکنید که در تعیین ابعاد گاوصندوق موضوع محدودیت های محیطی در قرار دادن گاوصندوق را در نظر بگیرید. اگر شما به دنبال یک گاوصندوق اداری هستید، انتخاب ابعاد و سایز گاوصندوق باید با توجه به بقیه پارامتر ها تعیین شود. عموما گاوصندوق های اداری ابعاد بزرگ تری نسبت به محصولات خانگی دارند و همچنین وزن آن ها نیز بیشتر است. ما در این بخش سعی کردیم تمام پیش زمینه ها و فرضیاتی که باید قبل از انتخاب یک گاوصندوق اداری در نظر داشته باشید را کنار هم قرار بدهیم تا در نهایت بتوانید انتخاب مناسب تری داش
ته باشید. پیشنهاد می کنم اگر قصد انتخاب گاوصندوق اداری دارید قبل از ادامه مطلب به این نوشته رجوع کنید تا بتوانید با توجه به نیاز و دغدغه هایی که دارید ادامه مطلب را پیش ببرید.
3 – تعیین امنیت محصول مرحله مهم انتخاب گاوصندوق
بعد از تعیین کاربردتان از محصول و سایز محصول، مرحله مهم تر در راهنمای خرید گاوصندوق، انتخاب درجه های امنیتی در یک محصول است که همانند انتخاب یک شرکت بیمه معتبر برای دارایی های شما است. امنیت گاوصندوق در شرایط متفاوت از جمله آتش سوزی و سرقت مهم ترین بخش انتخاب یک گاوصندوق می باشد. با آگاهی از استاندارد ها شما می توانید تعیین کنید چه محدوده امنیتی برای شما نیاز است.
1-3 امنیت در برابر آتش سوزی، مهم ترین مرحله راهنمای خرید گاوصندوق
2-3 امنیت در برابر سرقت | رتبه امنیتی گاوصندوق چند است؟
3-3 انتخاب قفل گاوصندوق
سه نوع قفل در گاوصندوق ها به کار برده شده
1- قفل مکانیکی 2- قفل الکترونیکی 3-قفل ترکیبی
4 – وزن گاوصندوق در کدام جایگاه راهنمای خرید گاوصندوق قرار دارد؟
5 – انتخاب ساده یا دکوراتیو بودن گاوصندوق، بخش مهم راهنمای خرید گاوصندوق برای سخت پسندان
7- بودجه ای که برای خرید گاوصندوق در نظر دارید، اخرین مرحله اما تعیین کننده مسیر راهنمای خرید گاوصندوق– گارانتی و موارد تکمیلی، قسمت مهم انتخاب و راهنمای خرید گاوصندوق که عموما نادیده گرفته می شود

کلام آخر
در انتخاب گاوصندوق عجله نکنید، گاوصندوق جزء آن دسته از محصولاتی است که یکبار خریده می شود و مدت زیادی در منزل یا محل کار شما استفاده می شود، طبق روال گفته شده پیش بروید و گاوصندوقی انتخاب کنید که به حداکثر دغدغه های شما پاسخگو باشد. شاید حتی نیاز داشته باشید از یک کارشناس با تجربه مشاوره بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *